TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A SITE-ULUI EBILL.RO
Modificata ultima data la: Ianuarie 2024
Scopul acestei informari este de a stabili politica de protectie a datelor si politica de gestionare a datelor utilizate de catre LAZASOFT S.R.L. - RO26993617, in calitate de operator de date, si de a furniza informatii adecvate cu privire la prelucrarea datelor celor interesati de prelucrarea datelor, vizitatorilor site-ului web www.ebill.ro, partenerilor si altor persoane implicate cu privire la gestionarea datelor lor personale.
eBill doreste sa atraga atentia asupra faptului ca, in timpul activitatii sale de operator de date, acorda o atentie deosebita protectiei datelor personale furnizate de clientii si partenerii sai, le trateaza cu confidentialitate si implementeaza toate masurile de securitate, tehnice, tehnologice si organizationale necesare pentru a garanta cea mai mare siguranta a datelor personale.
Descrierea activitatii eBill
In cadrul activitatii eBill, se furnizeaza servicii de facturare bazate pe cloud, gratuite si cu plata, prin intermediul software-ului denumit eBill, disponibil pe site-ul web, catre societati comerciale, asociatii, fundatii, precum si catre persoane fizice care au dreptul de a emite facturi, inclusiv catre persoanele fizice care au cod fiscal, precum si catre alte persoane fara personalitate juridica (in continuare, serviciul).
La utilizarea serviciului, utilizatorii inregistrati pe site-ul web pot emite facturi in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare (in versiune electronica e-factura si tiparita) si pot beneficia de servicii de facturare suplimentare incluse in pachetele platite.
In cadrul furnizarii serviciului de facturare eBill, sunt utilizate in general date de afaceri care sunt disponibile in baze de date publice. Cu toate acestea, in cadrul serviciului furnizat, este necesar sa se gestioneze si sa se prelucreze date personale ale persoanelor fizice in cauza.
eBill doreste sa informeze ca datele de afaceri disponibile in bazele de date publice, precum si datele personale ale persoanelor fizice furnizate catre eBill, nu pot fi intotdeauna distinse una de cealalta in timpul furnizarii serviciului, avand in vedere ca numele si datele de contact ale directorilor si persoanelor de contact din societati, precum si ale intreprinzatorilor individuali, societatilor individuale si agricultorilor sunt, de asemenea, considerate date personale.
Termeni utilizati in informare
Prelucrare a datelor: orice operatiune sau ansamblu de operatiuni efectuate asupra datelor, indiferent de procedeul utilizat, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, modificarea, utilizarea, interogarea, transmiterea, dezvaluirea publica, alinierea sau combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea datelor, precum si impiedicarea ulterioara utilizarii acestora, realizarea de inregistrari audio, video sau imagini;
Operator de date: persoana fizica sau juridica sau entitatea cu personalitate juridica care, singura sau impreuna cu altii, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal, ia decizii cu privire la prelucrarea datelor (inclusiv mijloacele utilizate) si le pune in aplicare sau le realizeaza prin intermediul persoanei insarcinate cu prelucrarea datelor;
Prelucrare a datelor: indeplinirea sarcinilor tehnice legate de prelucrare a datelor;
Persoana imputernicita cu prelucrarea datelor: persoana care efectueaza sarcinile tehnice legate de prelucrarea datelor si care nu efectueaza activitati de prelucrare a datelor;
Transfer de date: punerea la dispozitie a datelor unei terte parti identificate;
Stergerea datelor: facand datele de recunoastere intr-un mod in care recuperarea lor nu mai este posibila;
Incident de securitate a datelor: o incalcare a securitatii care duce la distrugerea, pierderea sau modificarea accidentala sau ilegala a datelor cu caracter personal stocate, transmise sau prelucrate in alt mod, sau la divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la acestea;
Persoana vizata: persoana fizica a carei prelucrare a datelor cu caracter personal este in desfasurare;
Tert: persoana fizica sau juridica, sau oricare alt organism care nu este identic cu persoana vizata, operatorul de date, persoana imputernicita cu prelucrarea datelor sau cu persoanele care au primit autorizatie sub controlul direct al operatorului de date sau al persoanei imputernicita cu prelucrarea datelor;
Consimtamant: manifestarea voluntara si neechivoca a vointei persoanei vizate, bazata pe informatii adecvate si cu privire la care persoana vizata da consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal care o vizeaza - fie in totalitate, fie pentru anumite operatiuni;
Date speciale: date referitoare la originea rasiala sau etnica, apartenenta la o minoritate nationala sau etnica, opinia politica sau apartenenta politica, credinta religioasa sau alte convingeri, apartenenta la organizatii de reprezentare a intereselor, starea de sanatate, dependenta patologica, viata sexuala si antecedentele penale;
Date cu caracter personal: orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila (persoana vizata); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un identificator cum ar fi numele, un numar de identificare, date de locatie, un identificator online sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, mentale, economice, culturale sau sociale;
Obiectie: declaratia persoanei vizate prin care aceasta se opune prelucrarii datelor cu caracter personal care o vizeaza si solicita incetarea prelucrarii si/sau stergerea datelor prelucrate;
Profilare: orice forma de prelucrare automatizata a datelor cu caracter personal, constand in utilizarea datelor cu caracter personal pentru evaluarea unor aspecte referitoare la o persoana fizica, in special pentru analizarea sau prognozarea aspectelor legate de performanta profesionala, situatia economica, sanatatea, preferintele personale, interesele, fiabilitatea, comportamentul, localizarea sau deplasarile acelei persoane fizice.
Unele dintre activitatile de prelucrare a datelor includ:
In calitate de utilizator, poti sa te inregistrezi pe site-ul www.ebill.ro folosind link-ul https://ebill.ro/inregistrare. Dupa inregistrare, poti sa-ti creezi propriul cont de utilizator, cu ajutorul caruia poti accesa programul de facturare eBill, fie in varianta gratuita, fie in varianta cu abonament. Pe site, vei gasi mai multe optiuni de inregistrare care iti permit sa beneficiezi de diferite versiuni gratuite ale programului nostru de facturare, pentru perioade variate, inclusiv pentru perioade mai lungi.
Pentru a-ti crea propriul cont personal, este necesar sa confirmi inregistrarea printr-un link primit intr-un mesaj automat trimis la adresa ta de email. Dupa confirmare, poti furniza datele necesare pentru facturare si comunicare, creand astfel propriul tau profil personal.
Iti aducem la cunostinta ca eBill este obligat sa furnizeze servicii sau reduceri legate de inregistrare, precum si sa trimita cookie-uri si newslettere doar in cazul in care acorzi consimtamantul pentru acestea. Pe site, poti sa acorzi cu usurinta consimtamantul pentru prelucrarea datelor folosind caseta de bifare, insa te rugam sa citesti intotdeauna Politica de Confidentialitate si Termenii si Conditiile Generale inainte de a acorda consimtamantul pentru orice.
Categorie de date cu caracter personal afectate de prelucrare: numele persoanei in cauza, adresa de email, datele referitoare la adresa sa: tara, codul postal, localitatea, sectorul, numele strazii, tipul strazii, numarul casei, cladirea, scara, etajul, usa; numarul de telefon de contact; codul fiscal; numarul de cont bancar; codul fiscal intracomunitar (UE); numarul de cont bancar; numarul de inregistrare in evidenta.
Scopul prelucrarii datelor: inregistrarea si confirmarea acesteia pe site-ul eBill; Crearea unui cont personal pentru utilizare, pentru a putea folosi programul de facturare eBill si, in caz de eligibilitate, pentru a participa la programele de sustinere eBill.
Baza legala a prelucrarii datelor este consimtamantul tau voluntar conform articolului 6, alineatul (1), litera (a) din Regulamentul General de Protectie a Datelor (GDPR).
Durata prelucrarii datelor: in cazul inregistrarilor neconfirmate, de la data inregistrarii timp de 3 luni; in cazul inregistrarilor confirmate, de la ultima autentificare timp de 1 ani, sau pana cand este primita o cerere de stergere din partea ta sau din partea persoanei pe care ai inregistrat-o.
Prelucrarea datelor legata de utilizarea obisnuita a programului de facturare eBill.
In momentul in care utilizezi serviciul de facturare, se incheie un contract intre tine si eBill.
eBill ofera posibilitatea de a intra in contact cu ei prin email sau chat pe pagina lor web la adresa https://ebill.ro/contact.
Avand in vedere natura serviciului eBill, este posibil ca in cadrul optiunii de contact disponibile pe site-ul web sa furnizezi datele unui contabil sau alt contact, despre care eBill nu poate avea certitudine. Cu toate acestea, deoarece numele, adresa de email si numarul de telefon al contactului sunt considerate date personale si eBill poate utiliza aceste informatii pentru scopuri de comunicare, trimitere de newslettere sau cercetare de piata dupa completarea si salvarea datelor, se creeaza o activitate de prelucrare a datelor. in cazul in care ar aparea orice alta relatie legala intre tine si eBill, prevederile referitoare la contactele de pe site-ul web vor fi specificate in mod separat in acordurile individuale, mentionandu-se ca ceea ce este stabilit in acest regulament va fi de asemenea valabil in cazul acordurilor independente.
Daca nu doresti sa mai primesti newslettere de la eBill, poti sa te dezabonezi de la newsletter utilizand optiunea de dezabonare disponibila in newsletter. Cu toate acestea, trebuie sa tii cont ca dezabonarea de la newsletter nu implica stergerea contului tau si, in cazul stergerii contului, va trebui sa te dezabonezi separat de la serviciul de newsletter al eBill daca nu mai doresti sa primesti newslettere dupa stergerea contului. Vrem sa precizam ca, in cadrul serviciului de newsletter, in functie de consimtamantul tau, avem dreptul sa transmitem si ofertele partenerilor nostri contractuali. Cu toate acestea, trebuie sa mentionam in mod explicit ca datele tale personale nu vor fi transmise in niciun fel partenerilor nostri contractuali, ci doar se va efectua o transmitere indirecta prin intermediul serviciului de newsletter.
eBill poate fi obligata, in temeiul unei cereri legale bazate pe legislatie, sa furnizeze datele personale ale unui anumit individ catre o instanta de judecata sau o autoritate. In aceasta privinta, in conformitate cu cererea mentionata in acest punct, vom furniza datele personale doar in masura strict necesara pentru realizarea scopului cererii.
Pe paginile de social media ale eBill, puteti sa va abonati sau sa trimiteti mesaje private facand clic pe link-ul „like” pe Facebook, pe link-ul „follow” pe Instagram si pe link-ul „connect” pe LinkedIn.
eBill poate trimite invitatii catre persoanele pe care le specificati, care includ o recomandare pentru serviciul nostru, precum si un mesaj de incurajare de a utiliza serviciul. Prin trimiterea invitatiilor, sunteti de acord ca puteti furniza numele si adresa de email a destinatarului doar daca aveti permisiunea acestuia de a trimite invitatii. Va informam ca continutul invitatiilor este stabilit de catre eBill si nu poate fi modificat de catre dumneavoastra.
eBill informeaza utilizatorii ca datele facturilor emise de sistemul de facturare online sunt gestionate si stocate in scopuri statistice, de cercetare si analiza intr-un mod anonim, adica intr-o forma care nu poate fi asociata indivizilor, in scopuri proprii. Avand in vedere cele de mai sus si facand referire la articolul (26) din Regulamentul GDPR, va informam ca aceste date anonime si baza de date asociata acestora nu sunt considerate date personale, secret de afaceri sau date economice care pot fi derivate inapoi la indivizi. Prin acceptarea Politicii de Confidentialitate, utilizatorul declara ca a citit si inteles aceasta informatie.
Securitatea datelor
eBill stocheaza datele personale mentionate mai sus in sediul companiei si pe serverul furnizorului sau de servicii IT.
eBill se angajeaza sa asigure securitatea datelor conform cerintelor GDPR.
In timpul functionarii sistemelor informatice, masuri de gestionare a autorizarii, organizare interna si solutii tehnice adecvate sunt puse in aplicare pentru a preveni accesul neautorizat la date, stergerea sau extragerea neautorizata a acestora din sistem sau modificarea lor. Operatorul de date impune si respectarea cerintelor de protectie a datelor si de securitate a datelor pentru procesatorii de date.
eBill mentine un registru al incidentelor de protectie a datelor si, daca este necesar, informeaza persoanele afectate cu privire la incidentele inregistrate.
eBill acorda o atentie deosebita asigurarii faptului ca toti angajatii si imputernicitii sai cunosc protocolul intern de protectie a datelor si sa gestioneze datele personale in conformitate cu acesta.
eBill nu colecteaza niciodata date speciale in scopuri proprii.
POLITICA DE UTILIZARE COOKIE-URI
Cookie-urile, cunoscute si sub numele de cookie in limba romana, sunt fisiere mici de text pe care un site web le stocheaza pe dispozitivul tau (de obicei, in browser-ul web) atunci cand vizitezi acel site. Aceste fisiere contin informatii, cum ar fi preferintele tale sau date de navigare, si sunt utilizate pentru a imbunatati experienta ta pe site-ul respectiv.
Cookie-urile pot fi temporare (sesiune) sau persistente (permanente), in functie de durata de timp pentru care raman stocate pe dispozitivul tau. Ele sunt utilizate frecvent pentru scopuri precum analizele de site, personalizarea continutului, autentificarea utilizatorilor si multe altele. Este important sa fii constient de utilizarea cookie-urilor si sa accepti sau sa refuzi utilizarea acestora atunci cand navighezi pe un site web, in functie de preferintele si necesitatile tale de confidentialitate si securitate online.
Majoritatea browserelor permit utilizatorilor sa controleze si sa limiteze cookie-urile utilizate pe site-uri web. Prin urmare, daca nu doresti ca eBill sa utilizeze cookie-uri atunci cand vizitezi site-ul lor, poti sa le opresti utilizarea folosind setarile browser-ului tau.
Trebuie sa fii constient ca daca dezactivezi utilizarea cookie-urilor, functionarea corespunzatoare a site-ului nostru nu poate fi garantata, ceea ce poate afecta experienta ta de utilizator!
Aceste cookie-uri asigura functionarea corecta a site-ului, fac utilizarea sa mai usoara si, fara ele, utilizarea confortabila a site-ului poate fi dificila sau chiar imposibila. Aceste cookie-uri colecteaza informatii despre utilizarea site-ului fara a identifica vizitatorii. Unele dintre ele se sterg automat cand utilizatorul inchide browser-ul (cookie-uri de sesiune), in timp ce altele raman stocate pe dispozitivul utilizatorului sau in browser-ul sau pana cand expira sau sunt sterse de utilizator (cookie-uri persistente).
Cookie-urile sunt plasate automat pe dispozitivele utilizatorilor in timpul navigarii pe site-uri web, dar pot fi sterse ulterior manual si independent in setarile browser-ului.
eBill se angajeaza sa respecte prevederile GDPR in ceea ce priveste securitatea datelor.
In cadrul operatiunilor de gestionare a sistemelor informatice, sunt puse in aplicare solutii necesare pentru gestionarea autorizatiilor, organizare interna si tehnice, pentru a asigura ca datele nu pot fi accesate de persoane neautorizate, ca datele nu pot fi sterse, extrase din sistem sau modificate de persoane neautorizate. eBill aplica cerintele de protectie a datelor si de securitate a datelor si in ceea ce priveste procesatorii de date.
eBill isi rezerva dreptul de a modifica aceasta notificare, sau de a efectua modificari corespunzatoare in cazul schimbarilor in legislatia Uniunii Europene sau in legislatia romaneasca.